Våren Hos H&M

En riktigt tjock o fin katalog från H&M damp ner på hallmattan tidigare idag. Har inte hunnit bläddra igenom hela ännu, men hittills e jag helt positivt överraskad. En hel del fina kjolar för ett jäklit lågt pris o toppar likadant. Har lite det "problemet", att om jag gillar en kjol jätte jätte mycket så använder jag den så otrolit många gånger under en säsong att jag hinner tröttna på den. Då känns det skönt o veta att den var billig så det inte svider så då man ger den vidare. Lite lika kan det vara med toppar. Ja, o så tvättar man ju dom oftare sommartid o vissa tappar helt enkelt formen. Man måste lixåm ha en helt lager hemma!

Om du lägger in en beställning hos H&M senast den 14-1 (för min. 40?) så får du ett set med tights + tunika på köpet. Vem vet... Kanske det blir en större beställning. Har iallafall hittat en jacka jag vill ha. O två kjolar som skriker mitt namn... We'll see!

image632 image633
image634

Kommentarer
Postat av: Evis

Jag vill också ha den jackan, jag skrev faktiskt just om det. Jga är dock lite orolig över vidden på ärmarna över överarmen.

2007-12-28 @ 11:09:04
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maria

Den gula kjolen har jag med fastnat för! Den är härlig, skulle till å med passa åt mej på tävlingar!

2007-12-31 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0