Kläder för stora flickor

Är jag den enda som lagt märke till att många fin-fina kläder hos ex. H&M slutar vid storlek 44? Varför i all sin dar e det så? Jag gillar vackra kläder. Jag klär mej inte i tält, fast nog åxå jag haft en sån period i mitt liv. Nu klär jag mej så som JAG vill, men alltid med en extra checkning i spegeln. Gärna i färg o gärna i högklackat.

Klänningar e en sak som vi större flickor ska ta vara på. Klänningar passar alla. Har du lite midja, sätt dit ett bälte o markera det. Välj den längd du själv gillar bäst, men tänk på att du ska kunna böja ner dej UTAN att rumpan syns.


Kommentarer
Postat av: J

Roligt att se en finlandssvensk blogga (vilket jag antar att du är) =). Själv är jag finlandssvensk men jag är bosatt i Sverige för tillfället.

2007-04-01 @ 16:03:13
URL: http://dontyoubelive.blogg.se
Postat av: Camilla

tack :) uppdateringar följer.

2007-04-01 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0