BloggTorka

Jag vet. Inte skrivit igen på ett par dar. Men jag har bra (?) orsaker. Jobbar man natt så går tiden åt till att sova o vila sej...

Idag har jag dock aktiverat mej så mycket att jag skruvat ihop vårt nya matbord samt 4 stolar. Jätte fint blev det! Ska visa en bild senare.

Imorgon får man sätta "finkläder" på sej. Ska på en inflyttningsfest o det kommer att bli såå rolit. Can't wait. Har funderat på några olika alternativ till klädsel o kommit fram till två olika o välja mellan. Antingen blir det vita jeans o den svarta ganska stora tunikan från H&M, eller så blir det en svart polo o den stickade orange klänningen. Får se imorgon hur kallt det e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0