Till Häst

Då jag gick i högstadiet (ca 300 år sen) gillade jag kängor av olika slag. Av min syster "stal" jag hennes gamla ridskor så snabbt hon fick nya, bara för att jag gillade modellen. Gissa om gamla minnen kom tibax då jag hittade dessa två hos ellos!

 
44,90              109,00



Båda paren ser mer än användbara ut o båda finns i både svart o brunt. Som vanlit e ju svarta dom som beställs först (?), men jag skulle "behöva" ett par bruna. Hmmm... Så stor prisskillnad på dom att dom dyra faller bort genast. Åh, så jag vill beställa!

edit; kollade på skoj mina erbjudanden hos ellos, o priset på dom skorna jag vill ha skulle sjunka från 44,90 till 26,94... Ska jag??

edit2; jag gjorde det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0