Större Byxor Behövs

Min mage verkar ha växt en hel del under dom senaste veckorna. *suckar* Som bäst har jag xact två par byxor som känns ok utan att spänna. Av dessa e det ena paret för små riktit snart. Jobbit med stora magar kan jag berätta :) Pratade med mannen om saken tidigare idag o han sade åxå att det kanske skulle vara dax att kolla in lite mamma-byxor. Jag vet att bl.a H&M har haft helt ok jeans, men jag vågar inte köpa utan att prova. O så har jag ju 2x50eges köpkort åxå som jag (jaja, vi då) fick till bröllopsgåva. Vore det inte smart att lägga dom på lite mamma-kläder kanske?



Den senaste tiden har det blivit ganska mycket klänningar, men nu då det börjar bli kallt måste man ha strumpbyxor eller leggins under. På jakt efter såna åxå som har lite xtra utrymme för magen. Tänk om det blir en kall vinter? Vi har ju inte beräknat förän i slutet av januari, så jag hinner frysa en tid.



På nätet hittar man ju åxå mamma-kläder o många säljer begagnat. Kanske en smart tanke att köpa sånt. Det finns t.ex en massa jeans som varit i användning nån månad o man får dom för en liten peng. Saken e bara den, att jag har så svårt för kläder som nån annan har använt. Jag vet inte... Känns smutsit fastän jag tvättar dom. Kinkig? Ja, det kan jag dock erkänna!

(alla kläder kommer från h&m)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0