Handväskor

Jag VET att vi e mitt i vintern (fast det kanske inte ser ut så då man tittar ut), men jag har sakta börjat tänka framåt mot våren. Gissar lite att det beror på min garderob. You see, nu medan jag e gravid har jag två par byxor att välja mellan o båda e svarta. Tröjor o toppar finns det åxå begränsat av (varför köpa stora lager då man inte använder som i all evighet?), så jag ser lika ut från dag till dag. Det enda jag kan bryta av tråkigheten med e handväskor (inte skor p.g.a svullna fötter). Tyvärr känns inte ens väskor sådär jätte roliga mera för jag e bara klumpig... Dock ska jag ha iallafall EN ny till våren. Gillar lite större väskor, men ibland kan det vara bra med lite mindre varianter åxå.

Nelly.com



asos.com


Bl.a dessa kunde flytta hem till mej. Gärna nåt med lite färg (som den gula) eller nåt med mönster (den mittersta från nelly). Får se till våren... Mest använd kommer väl skötväskan o bli :)

Kommentarer
Postat av: Maria Lindroos

Kronan väskan i första raden längst till vänster är ju nästan lika som min vita kronan väska som jag köpte på nåt flyfält nånstans, minns ej var. De är skit fina väskor! Priset skillde massvis i butiken och på flygplatsen, det mins jag så jag tyckte jag gjorde ett kap :o)))

Ha en bra dag i regnet Sis!

2008-12-09 @ 11:51:23
URL: http://www.candyqueens.com
Postat av: Helen

Så nu har jag min andra blogg tävling. Denna gång kan man vinna något som är den perfekte presenten till en tjejkompis eller helt enkelt till dig själv! Dessa är mina favoriter kan jag även säga!

2008-12-09 @ 16:22:01
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Johanna

Den fjärde var riktigt snygg!

2008-12-09 @ 18:35:26
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0