Lyckad Dag

Spenderade några timmar i Iso Omena tisammans med en kompis (o hennes mamma) idag. Åkte egenteligen bara med för att vara smakråd då hon skulle köpa nya jeans. Hadde verkligen inte i tankarna att själv shoppa nåt. Men hur sjutton gick det? Jo, jag kom hem med tre kassar! Dock kan jag klappa mej på axeln, för varenda en liten sak jag köpte var på ORDENTLIG rea!



Första kassens innehåll kommer från Indiska. Den gula tunika-klänningen blev min för 13,90, o den puderrosa kostade 10,90. Båda farfarströjorna (grå samt puderrosa) kostade egenteligen 10ege/st, men Indiska hadde ett erbjudande (tag 2 betala för 1) där man fick den billigare gratis. Tjohoo sade jag o betalade 23,90ege för alla tisammans.



Denna klänning hängde inne hos KappAhl. Finfint erbjudande på den åxå; halva priset bort från rea-priset. Kläninngen landade på (17,95→) 8,95. Först tvekade jag lite p.g.a mönstret (lite vilt i mina ögon), men jag kunde bara inte låta den hänga kvar. O den e inte så tokig sen ändå :)

Sista kassen kom från Hemtex. Inget speciellt i den. Lite saker hem bara.

Dagen har m.a.o varit lyckad :) O imoron skulle vi visst åka iväg o kolla efter lite shorts åt mannen. Undrar om det betyder att jag åxå får titta lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0