Garderobsstädning Lönar Sej

Det e jäklit bra o städa ur garderoben nu o nu. Tänkte göra det ren för en månad sen, men det blev aldrig av. Ska ta o kolla antalet sommarklänningar på samma gång. Fler än jag trodde...

 Denna klänning dök upp mitt bland allt annat. Visst, jag visste om att jag köpt en sån men hadde ingen jäkla aning om vart jag lagt den. Såklart låg den i min ena plastlåda avsedd för sommarkläder. Nu har jag gått igenom 1½ av dom, o hittat en hel del. Vissa saker ska jag plocka fram, vissa saker åker ner i lådan inför vintern o vissa saker ska bara bort bort bort. Denna klänning ska jag dock använda nån dag. Mrs S har en i svart-vitt o hon har haft sin. Den var snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0