No More Hairy Legs!

En sak jag verkligen inte tycker om med sommaren e att jag måste raka mina ben H E L A tiden. Blää... Nu har det varit så varmt i flera dar, att jag vet att dom kortare byxorna åker fram snart. O då går det ju inte o ha håriga ben heller! Vintertid brukar jag inte stressa med sånt. Mannen klagar mera på stubben än på långa, mjuka hår. Skyller det fast på lathet. O dom stör mej inte vintertid!

Nu e dom iallafall helt släta o fina, men ack så vita... Ser ju inte klokt ut heller. Har inte solat solarie alls under vintern så dom lyser som bäst. Undrar om jag borde köpa den där summer glow imorgon... Sku gärna använda nåt sånt som en liten grund. Ja, så man helt enkelt inte skämmer ut sej :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0