Veckans Bästa...

Väckning; Att bli serverad kaffe på sängen e en ren vardagslyx. Mannen passade på i början av veckan då jag låg hemma i feber. Urgullit ♥



Garerobsfynd; Egenteligen hittade jag min rosa långärmade i tvättkorgen, men det e ju nästan samma som garderoben. Tvättade den igår o fick ta den på idag. Härlig just nu då magen kräver utrymme...

Länge-Sen-Sist; Träffade en kompis på stan idag som jag inte sett på år! Hon var hemma på besök (bor i Norge) o hadde sin 7 månader gamla son med sej. O som vanligt hadde ingen av oss tid att bara sitta o prata lääänge...

Sms; Frågan om vi vill gudföräldrar till lilla O J K. Man kan ju inte annat än tacka ja :)

Avslutningsfest; Mannens arbetsplats stänger för säsongen o jag e bara så glad. Detta betyder ju att jag får ha honom hemma på veckosluten! Tyvärr tänker jag inte åka ner en sväng själv då jag varit sjuk o inte vill sitta ute i kylan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0