Trött

Jag har varit så trött dom senaste veckorna att allt jag planerat fått bli liggande. Tröttheten sitter i fortfarande o jag vet inte va jag ska ta mej till. Hör till dom som alltid varit morgonpigg. Nu släpar jag mej från sängen (efter en bra nattsömn) o det tar mej över 3 timmar att vakna. Tar hand om Simon som i en dimma. Allt bara går på rutin o det känns inte alls bra. I två dar har jag även kännt en konstig värk i kroppen. Försöker skjuta tankarna om sjukdomar åt sidan, men nånting e nog på gång. Friskluft får vi då vi går vår promenad varje morgon. Maten e det väl lite sådär sådär med för min del, men jag äter iallafall.

Idag har vi iallafall rådgivning. Ska bli urkul o få veta hur lång den här sonen e. Känns som om han växt massor dom sista veckorna. Storlek 80 e helt passlig för tillfället. Mammas stora pojke ♥

Vi ska även träffa fru S idag. Nån vecka sen senast så det blir en massa skvaller får vi hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0