This Is My Sunday

Sov dålit = vaknade sent. Har blivit en vana nu tycker jag. Inte så jag gillar det precis, men kan man inte sova nattetid (o det HELT utan orsak) så får man ta igen det på förmiddan/dagen. Skulle hellre stiga upp vid 9 o sen ta en timmes tupplur mot eftermiddan. Nåja, det får gå såhär...

Smög omkring i pyjamas hela dagen. Egenteligen låg jag på soffan. Det kom en The Hills maraton på mtv som jag kollade in. Efter det duschade jag o satte på mej ren pyjamas. Obs; detta var strax efter 18. O här e jag fortfarande i min pyjamas :) Väntar hem mannen vicken minut som helst o lovade träffa honom på trappan tisammans med hunden. Hon måste ut ännu en sväng innan hon kryper in under täcket mitt o börjar snarka.

Imorgon ska jag försöka stiga upp tidigare. Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0