Höst I Luften

Sommaren e ju här. Ja, ifall nån inte märkt det :) Har varit varmt ett par veckor o vem har klagat? Idag känns det dock som om hösten e här. Vi har typ +15 på balkongen o det e väldit svalt i luften. Regnit ser det ut att bli åxå. Mmmmm... Jag gillar doften av höst. Nej nej, jag VET att det inte har vänt ännu o det e nog ett bra tag dit. Jag bara drömmer mej bort.

Nån som iallafall mår bra av ett par svalare dar e nog Simon. Han har haft äcklit tungt nu då det varit närmare +30. Vill vaken äta eller umgås. Inatt har han t.o.m haft pyjamas på sej. O morgongröten smakade gott gott :)

Åh, o ännu på tal om höst; jag fick hem ellos höstkatalog för en vecka sen. Nu? Wow. Har ännu inte hunnit bläddra igenom den, men berättar säkert för er åxå va allt jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0