Nice Stuff

Då jag klickade mej igen webshop efter webshop på jakt efter ränder, snubblade jag över lite annat fint åxå. Jag vet speciellt en läsare som brukar bli glad över lite tips. Here's to you Sis :)

Lindex; två riktit fina sommarklänningar. Jag kommer såklart inte ihåg va dom kostade, men hos Lindex brukar det inte vara dyrt.


Ellos; dom här nike-klänningarna e både snygga o sportiga på samma gång. O tunikan... Åh... Vill ha!



asos; armband. Do I need to say more?? Ringarna finns med bara för att dom e roliga.



accessorize; små börsar e bra att ha. Särskilt såna som e så här söta!



Kommentarer
Postat av: Maria Lindroos

Tack Sis,



jag är säkert den som mest av allt tittar in hit. Går in minst ett par gånger per dag för att kolla nya saker. Alltid hittar jag några bra tips som jag snappar upp.

Krama lill-killen från moster/gudmor!

2009-05-23 @ 14:26:53
URL: http://www.candyqueens.com
Postat av: Camilla=BigGirl

meddelar igen då jag hittar nåt fint :)

2009-05-24 @ 10:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0