Studier

För nån månad sen dök det upp en intressant sak på info-tavlan på jobbet. Vi blev erbjudna att börja studera engelska över nätet med EF. Funderade knappt på det först o hann inte heller på mötet om saken då jag jobbade. Mrs S hadde dock varit o sa att det lät intressant + att vi skulle få göra det här delvis på arbetstid. Slog till o anmälde mej. Igår va det ett nytt o möte o det hann jag ju på (sjukledig som man e). Läraren visade oss hur vi skulle komma igång o påminde oss om att göra ett test för att kolla vicke nivå vi e på innan vi börjar. Oj, nivå 9 för mej o det e helt passlit tror jag. Har nu suttit här i ca 2 timmar o kommit en bit på vägen. Om jag lärt mej nåt nytt kan jag inte säga, men jag visste iallafall inte va substantiv va på engelska :D Rolit e det iallafall, så om du nånsin får chansen ska du nog ta den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0