Höst

Orange, brunt o lila. Det är färger jag kopplar ihop med hösten. Precis som till våren brukar kuddarna i soffan få nya överdrag o filtarna bytas ut mot såna vars färg passar bättre ihop med säsongen. Till våren/sommaren väljer jag ljusa färger, till hösten murriga färger o till julen rött, vitt o grått. (Julens textiler så gott som fixade)



Alla inredningsprylar på bilderna kommer från Pentik, som definitivt e en av mina favoritbutiker. Färgerna passar bra till hösten, fastän den turkosa säger mera sommar enligt mej :)

 

Pentik har även snygga lyktor, men tyvärr hadde dom inte fått in kransar till ytterdörren till denna höst. Tur för mej så hittade jag ändå en på deras rea-bord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0