Kom Igen John Blund

Vaken. Igen. *suckar* Förra natten blev det inte mera sömn efter inlägget. Sonen hörde antagligen att jag var vaken, så han steg åxå upp. Slumrade till kanske 30mins på soffan nångång efter 7. Sov en dagssömn, men var ändå trött.

Nu vakna jag igen vid 4. Förstår inte det här :( Sonen har åxå varit vaken, men hållits kvar i sängen iallafall. Undrar hur man ska orka på jobb då man inte kan sova?!

Har glömt att skriva om min fina volt jag slog på fredan. Var på väg till butiken o hann bara stiga ner från trappan då jag flög. Aj! Högra benet blev under o jag slog mitt (dåliga) knä i isen. Såklart svällde det ju upp o nu haltar jag. Stelt o sjukt :(

[edit 13:09] Ska precis iväg på jobb o har ännu inte fått sovit. Känner mej som en zombie med huvvevärk... Har aning aning om hur det här ska gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0