Nattskift

Usch. Den där skitveckan på jobbet igen. Jätte jobbit med nattskift. Särskilt för en som blir sömnig vid 20! Tyvärr e det bara o bita ihop o kämpa på. Tänker jag lite efter så har ju alla skift sina för- o nackdelar. Morgonskiftet gillar jag för jag e ju morgonmänska, men om man stiger upp vid 4:30 så e man sömnig på eftermiddan o då ska jag ju vara med sonen. Kvällsskifet har nog inga bra sidor alls. Får ändå inte sova läääänge, hinner knappt se sonen o får inget gjort. Nattskiftet e väl bra då jag får sova så länge jag vill sen på dan, men jag e trött hela jävla natten o så blir skiftet på o jag har svårt o sova normalt efteråt. *suck*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0