On My Knees

Jösses vicke behandling jag fick idag!! Var på fysio med mitt knä (först o förhoppningsvis sista gången) o det var nog bland dom obehagligaste saker jag varit med om. Usch! Meningen e ju att knäskålen ska sitta löst på benet (känn på din egen så märker du att den rör sej), men min satt helt fast. Ingen rörlighet alls! Fysioterapeuten tog tag i o sa att det här kan både göra lite ont o kännas obehaglit. NO SHIT!! Av o an, hit o dit ryckte o slet hon i min knäskål. Hon gav mej även en kallbehandling som va så kall att hela jävla benet förlorade känsel. Dock tyckte hon jag va duktig o att jag klarade smärta bra. Hehe... Yoga-andning, brukar jag säga :) Nu går jag iallafall normalt(?). Haltar bara liiiite liiiite. Inte så ont mera heller. Ska få fara o jumpa lite på onsdan, men det ska tejpas först. Håll tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0