Rea Shopping

Så, har hunnit kolla in lite rea både igår (lördag) o idag. Igår hittade jag inte nåt! Inte ett endaste plagg jag ville ha. Stod o fingrade på lite olika toppar, men kom inte på vid vilket tillfälle jag sku använda dom. Dom fick snällt hänga kvar på ställningen. Var åxå via en sportbutik för att kanske köpa lite nya träningskläder, men icke. Inget där heller som föll mej i smaken.


Idag hadde jag lite bättre tur. I H&M hittade jag en blå top samt en träningstop. I Lindex hittade jag en vit top med tryck på -70%. Har inte sett den i nån butik tidigare o det var verkligen en sån som jag skulle ha betalt fullt pris för om jag bara sett den tidigare. Det kallas väl ett kap då jag nu fick den för 4,50?! Bilder får ni se imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0