För Torra Händer

Då jag var barn hadde mamma alltid en burk handkräm på sänghyllan. Nu har även jag det. Gillar att smörja händerna innan jag släcker lampan på kvällen. Det tog en tid innan jag hittade en riktit bra handkräm. Jag har jätte torra händer (särskilt vintertid) p.g.a mitt jobb o vill helst inte ha en handkräm med mycket parfym i. Inte skönt då händerna svider o blir röda. Nu har jag använt Lemon Juice & Glycerine med e-vitamin i säkert 2 år. Den e super! Doften e bra, den drar snabbt in i huden o e inte så farlit dyr. Gillar den massor. O mamma påpekade då hon var på besök senast att hon åxå använde den då vi var små. Kanske det var därifrån jag kände igen den undermedvetet o plockade upp den från hyllan... (med på bilden den flytande tvålen ur samma serie som jag har i badrummet)

image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0