Mascara

Kom på att jag behövde en ny mascara. Den gamla luktade unket så den åkte ut med resten av allt skräp jag hittade. Tog systern med o stack till butiken för att kolla urvalet. Har rätt länge kört på Maybellines Sky High Curves, men nu var det dax att testa nåt nytt. Valde Nivea eftersom jag aldrig prövat på det tidigare.

Så här skriver Mario De Luigi (make-up artist) på Niveas hemsida:

?Jakten är äntligen över. NIVEA BEAUTÉ Ideal Revolution Mascara är den perfekta mascaran som ger allt ? volym, längd, lyft och separation. Den idealiska mascaran med revolutionerande gummiborste som täcker varje frans för synbart vackrare ögon.?

Okej, det låter ju bra men vi får se om den håller måttet. Sen när jag nu nångång kommer åt o pröva den. Sminkar mej aldrig till vardags, då slipångorna på jobbet e så starka att dom löser upp även vattenfast mascara. (har sett ut som Alice Cooper o trust me, it ain't funny)

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0