Med Spring I Bena

Puh! Vaknade 13:54. Pigg som en mört va jag o hoppade upp från sängen. Drack mitt kaffe o slötittade på en serie. 15:30 kopplade jag hunden o så gav vi oss ut på länk. Skönt va det! En timme va vi ute ungefär. Lilla vovven orkade inte springa alls idag. Fick nästan släpa henne med mej. Antar att det beror på det att jag valde en ny väg, o att dom höll på o spränga berg en bit bort så det small med jämna mellanrum.

Nu har jag några timmar på mej innan det e jobb igen. Väntar på att få mat...

image517


- vit stickad halsduk
- röd collagejacka med New York tryckt på ryggen, köpt i Estland
- svarta joggingbyxor, Adidas
- träningsskor, Nike

- hunden har en liten collage med krage o ficka samt reflexhalsband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0