Are You Ready?

Här hemma finns det en ljusblå plastlåda med lock. Denna låda går under namnet "presentlådan". Varje gång (nästan iallafall) vi e nånstans o shoppa brukar jag försöka köpa hem nån liten sak att stoppa ner i lådan. Ni vet, så man har en present ifall man glömt en födelsedag t.ex. Som bäst finns där ett par olika necessärer bl.a. En bra grund! Sen e det lätt att ex köpa en duschtvål, en tvättsvamp eller en bodylotion till o stoppa med i paketet. Även idag hittade jag några prylar. Hos Hemtex var det rea på -70%, så där köpte jag ett par handdukar samt dynvar. Hos Lindex fyndade jag en liten börs, o i Anttila två ögonskuggor. Billit o bra!

image706

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0