Lite Bilder Från Resan

Jag kan inte annat än skratta då jag tänker på va resan gick ut på... Mat o sömn! Maten va god o som vanlit åt vi båda för mycket. Detta gjorde o sömniga så vi måste ju vila lite på maten :) Skön mini-semester var det iallafall. Vädret var jätte fint (förutom i Stockholm där det var grått o regnit), o då vi tog i land i Mariehamn kunde man hänga på däck utan långärmat. Solen sken o det var ingen blåst att prata om...

Bilder från däck (Mariehamn)




Bilder på klädsel (dag + kväll)




Feelis Foton


(gissa vilken som e min... den färgglada såklart, o den e helt alkoholfri)


Inhandlat
image1026 image1025

Väskan e bara för söt. Kommer från Friis &co o kostade mej hela 7,20 :) Parfymen var lite svårare att välja denna gång. Hadde egenteligen tänkt satsa på gamla favoriter, men mannen tyckte jag kunde varierar lite. Ska jag vara ärlig så var det han som hittade dessa två åxå. Christina parfymen e en aningen tyngre, så den lämpar sej bättre till kvällsbruk. J Lo's däremot e just en sån lätt, blommig sak jag gillar. Kommer garanterat att användas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0