Madonna for H&M

Blev lite förvånad på lördagen då jag steg in i den H&M jag besöker oftast. Tidigare då dessa stora designerns hjälpt H&M med nån kollektion så har kläderna aldrig dykt upp i denna affär. Nu hängde Madonnas kreationer där på låååånga rader. O vet ni, mänskor var inte så där jätte intresserade. Såg typ 2 eller 3 personer fingra på dom. Konstit. Undrar om det var priset som skrämde dom (fast det inte e så farligt högt) eller var det så att kläderna inte var intressanta? Själv har jag kollat på ett par klänningar, men jag får ändå inte in brösten i nån av dom så det e bara att glömma. Men iallafall. Lagerfeldts kollektion sålde ju slut på nolltid o jag VET att den Stella designade var eftertraktad. Men Madonna... Inte intressant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0