Avkopplande Fotbad

Efter att ha gått en promenad i värmen med mina flats, kändes det som om jag hadde brännsår på trampdynorna. Funderade en stund va jag skulle ta mej till för att det skulle lätta. Fotbad! Tanken slog mej där jag satt på balkongen. Åh, så skönt det var.

Jag brukar använda hett vatten som fötterna bara klarar av. Personligen brukar jag ha vanlig duschcréme i vattnet, men gillar du sånt som e speciellt till fötterna så ta sånt. Minst 10 minuter ska du ha fötterna i blöt innan dom e tillräcklit mjuka. Tidigare använde jag en fotfil för att skrubba bort alla förhårdnader, men nu gör jag som Paris o använder en helt vanlig disksvamp. Funkar utmärkt o passar bättre i handen. Torka fötterna noggrannt! Smörj in. Då fötterna torkat ordentlit kan du sätta nån fin färg på naglarna. Jag lovar att du mår bättre efteråt!

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0