Håret E Som Nytt

Min frissa skrattade åt mitt hår igår :( Ja, ja... Jag vet ju själv att det va i uselt skick. Torrt o slitet. Kändes lite som manen eller svansen på en häst. Nu e det dock fint igen. Klippte, färgade o hadde i x antal olika balsam. Jag fullkomligen älskar o vara ti frissan.

image601
image602
image603


Ganska stor skillnad eller hur? Allt det gråa e borta o en hel del av längden åxå. Hon klippte upp det rejält, så nu e det mycket tunnare. Har e jävlit tjockt hår så direkt som det slipper o växa lite mera så blir det tungt o platt. I love it this way!!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: har du? var den bra då?

2007-12-09 @ 13:31:22
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0