Julstämning?

Jaha. Ett par dar kvar till julafton o julstämningen verkar vara väldigt svår att få tag på iår. Om det beror på att vi inte har snö eller för att jag mått mer eller mindre dålit den senaste veckan vet jag inte. Kämpar på iallafall.

Alla presenter förutom två har jag packade. Känns iallafall bra. Så man inte behöver stressa med det...

Vi börjar vårt firande redan imorgon p.g.a att somliga (inte jag) måste jobba på julafton. Själva julafton firas med släkten plus att jag har ett jobb o göra. Ja, o så har jag lovat o vara julgubbe åt en arbetskamrats barnbarn. Det om nåt kommer o bli roligt!

Nåja, nu ska det bli kaffe, julstjärnor o pepparkakor. O så alla mina Sonata Arctica skivor på repeat.

God jul!

image625

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0