Hårvård

Provat en massa olika shampoon, balsam o andra hårprodukter under mitt liv. Har vissa favoriter så som säkert andra åxå. Råkar ha den lyxen i livet att en av mina absolut bästa väninnor e frisörska. Lyx! Allt som oftast lassar hon på mej en massa olika produkter hon vill jag ska testa o säga va jag tycker om dom. Rolit rolit... Tigi serien har jag testat många olika produkter av o gillar dom jätte mycket. Särskilt dessa;

image188


- Chocolate head brukar jag hälla några droppar av i handflatan, gnugga handflatorna ihop o dra igenom vått, nytvättat hår. Doften e underbar!
-  Dumb Blonde har jag oftast i då jag e i bastun. Väter håret lite, gnider in dumb blonde o virar en handduk runt håret. Håret blir super mjukt.
- Control Freak serumet tar jag i då håret vägrar lägga sej o bara e electriskt. Typ på vintern...
- Oatmeal & Honey shampoo o balsam e suveränt! Håret blir mjukt o doftar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0