Semester

Min semester har änteligen kört igång, så jag kan lova er att det blir mera blogg nu under dessa fyra veckor. Ska försöka ha kameran med mej då jag sticker iväg nånstans o kolla upp lite inspirerande outfits. Tänkte åxå att jag kunde satsa på att visa Dagens Outfit lite oftare.

Jag hoppas på sol nästan varje dag under dessa veckor. Bara få ligga på stranden med en bra bok o en kall dricka. E inte det lite vad semestern borde gå ut på?

image165


- väska, baddräkt, solglasögon, stor handduk o tunika från ellos
- flip-flops från Havaiana
- böcker skrivna av Marian Keyes (har läst båda o rekommenderar)
- solkräm samt aftersun från Aco
- solskydd för håret  från Schwarzkopf
- mp3 spelaren kommer från Sony
- kall dricka = ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0