En Lyckad Fredag

Wow! Fredagen blev mycket mera än va jag trodde. Vi hadde planerat att starta klockan 12, men den var 12:30 innan vi kom iväg. Mycket p.g.a mina tre timmars sömn... Trafiken löpte skitfint, så det tog oss bara ca en timme att komma fram. Hadde en aningen ont i ryggen då vi steg ur bilen o var lite rädd att det skulle förstöra hela dagen. Inte då! Gick i ett par butiker innan någon ansåg att det var dax för mat. Jösses så gott det var! Största orsaken att vi besöker just Sello e nog maten. Nam nam... Efter maten fortsatte vi gå i butiker o jag lyckades köpa två julklappar. Försökte hitta lite nytt åt mej själv åxå i klädväg, men kom bara hem med två klänningar. En grå stickad o en svart omlott. Båda på -70%! Ett par fritidsskor för 10euro hittade jag åxå. O en hårklämma köpte jag ju. Tar lite bilder senare så får ni se. På vägen hem stannade vi ännu vid IsoOmena för jag ville ha kaffe. En muffins med julsmak fick jag med mej hem åxå. Ja, o så lyckades vi hitta en julklapp till faktist. En vit badrock med dödsskallar på i strl 116 :) En lyckad dag m.a.o. O kvällen avslutades med en mugg kaffe hos ett par vänner. Gissa vem som somnade sött??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0