Shampoo + Balsam

Var in en sväng via min frissa idag o hon blev smått skräckslagen då hon kände på mitt hår. Det e evigheter sen jag senast klippte mej o nu e det helt äcklit torrt. Vinterväder + arbetet tar ganska hårt på. Blev iallafall jätte jätte glatt överraskad då mannen meddelade i samma stund att han redan beställt tid åt mej den 8/12. Härlit!! Färgning o klippning blir det. Nu gäller det bara att a)bestämma färg o b)komma på nån annan klippning än den där vanliga. Passade även på att köpa lite shampoo o balsam. Fick ett megaset på 2 x 750ml för 39euro. Wow! Normalt brukar bara den ena flaskan vara dyrare än så. Happy!

image570

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad billigt!

2007-11-28 @ 15:47:10
URL: http://romanov.blogg.se
Postat av: Camilla=BigGirl

tyckte jag med. va egenteligen på jakt efter en inpackning men hon menade att det tar vi sen den 8/12. jag kommer ju att ha av det här hur länge som helst!

2007-11-29 @ 00:14:39
URL: http://biggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0