Oanvänt

Har funderat lite inatt (medan jag jobbat) på va allt jag har i garderoben. Hur mycket oanvänt finns där egenteligen? En hel del gissar jag. O hur mycket sånt som e använt en o två gånger? Säkert ännu mera. Jag vet att jag borde städa upp den igen o bara plocka bort sånt som jag inte använder. Men tanken e ju att jag ska använda allt. Jag vet bara inte när...

Oanvänt;

- grå hängselkjol
- vit skjorta
- beige kavaj
- beige polo
- orange stickad klänning
- beige tajt klänning
- blåa skor

Lite använt;

- vita jeans (inte hunnit ännu)
- vita high-water byxor
- randig klänning
- orange klänning
- svarta stövletter med rosa band (hadde dom inatt ti jobbet)
- bruna stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0