Den Där Känslan

image978Ni vet den där känslan som dyker upp nu o då. Den där jag-måste-få-komma-iväg-o-shoppa-känslan... Jag har den just nu! Åh, så jag vill iväg! Jag vet inte om det direkt e det där att komma hem med en massa kassar eller så. Mera den där känslan att få gå o peta på saker o ting. *suckar* Idag hinner jag såklart inte då jag ska på jobb, o hela veckan e ju sån. Lördan då? Kanske...  Pengar finns det ju på kontot åxå, o den där blommiga klänningen e ännu inte hittad. I den här lilla stan verkar man inte hitta nån iallafall. Petade så sent som på måndan åter igen en gång på den som hänger i Vero Moda. Men jag vet inte... Har inte ens kommit för mej o prova den ännu. Tänk om den skulle sitta fint? Om jag skulle ta mej dom där 10 extra minutrarna idag o kika in än en gång innan jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0