En Typisk Måndag

Tungt att stiga upp imorse med bara ett par timmars sömn i bagaget. Dock e man ju van med det vid det här laget. Natten innan första morgonen e alltid lika sömnlös. Fastän jag skulle stiga upp jätte tidit på söndan så ligger jag ändå o vrider o vänder på kvällen. Ingen skillnad hur trött jag känner mej. Undrar va det beror på. Rädslan av att inte vakna i tid? Knappast eftersom jag vaknar av minsta lilla ljud... Nåja, arbetsdan gick bra iallafall.

Efter jobbet blev det en snabbis via gymmet. Lite ben (eller lite o lite) o så lite armar. Får ta lite mera imorgon så framt att jag hinner.

Har precis lagt disken i blöt, så där har ni min eftermiddag :) Äh, inte tar det länge tid. Ska hinna läsa lite bloggar, ta hunden på promenad o säkert kolla nån serie åxå. Tänkte fara tidit o sova ikväll så man kanske skulle känna sej utvilad imoron. Min gräns går vid 19. Tidigare än det får jag inte krypa i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0