Is It An Orange?

image918På den här bilden ser ju kjolen jätte jätte orange ut, eller hur? Well, i verkligheten lutar den mera mot gult. Lite tyvärr måste jag säga. Ville ju ha den just för att den var så där härlit apelsinfärgad. Dock gillar jag hur den ser ut på. Sitter inte alls dålit fast det finns både rumpa o mage där under den. :) Den kommer precis under knäna = en längd som passar mej perfekt. Jag e nog nöjd. Den åter absolut inte tibax!

Redan hunnit lite fundera på va jag ska kombinera den med. Vitt passar ju (som man ser på bilden) o såklart svart. Nån annan färg? Går nån stark färg ihop med orange?

Nu ska jag bara hoppas på sol o värme så jag kan börja använda den... (fast det går ju o ha strumpbyxor åxå såklart)

(bild från; H&M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0