Moving On

Tror ni jag fått dammsugat? Nej! Haft ut hunden, pinat i mej morgonmål som jag egenteligen inte ville ha o knappt orkat tvätta mej i duschen. Såna dagar e tunga. O det blir inte bättre... *suckar* Ute skiner solen åxå o jag min stackare ska på jobb. Jaja, livet suger hårt då det suger.

Förtillfället e jag så otrolit missnöjd med mitt liv att ni inte kan förstå. Åter igen dåliga nyheter som jag verkligen inte ville ha. E det inte min tur snart? Biter dock ihop o visar inget utåt. Ni vet, på utsidan kan man vara ett leende fast man gråter inom sej. Tungt, men tyck inte synd om mej (you don't even know what's wrong). Det gör inte saker o ting bättre. O nej, jag e inte döende...

Nu; på med kläderna, dra en borste genom håret o packa väskan. Off to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0