Stora Gäspningar

222026-752Gårdagen gick inte som den skulle. Gårdagen gick åt till att sova. Somnade strax innan 7, vaknade 10, 11, 12 o steg upp ca 15 före 13. Ut med hunden. Satt en stund i solen o försökte vakna. Iväg med cykel till fysion. Hemma igen ca ½4. Frös o var trött så jag kröp gensast isäng. Mannen väckte mej 19. När hadde han kommit hem?? Steg upp, åt mat, kollade lite tv + läste bloggarna. Vilade igen mellan 20:30 o 21. Trött då jag kom på jobb, men natten gick fint. Nu e jag trött igen... Ska äta en smörgås + dricka min mjölk. Sen tänker jag sova igen o skita i allt annat... Om det blir nån träning på kvällen vet jag inte. Det skulle vara en steptimme som lockar, men om kroppen säger nej så lyssnar jag på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0