Teenagers Do It Too...

image924Sett på stan; tre coola tonårskillar som fotade varann! Inte nog med det... Dom stylade varann åxå! Jag blev så förvånad att jag faktist stannade en bit bort (o låtsades kolla i ett skyltfönster) o iakktog dom en stund. Det såg nästan proffisit ut. Medan kille A skulle fotas av kille B, så testade kille C att lyfta upp/ner huvan på kille A's munkjacka. Vika upp bena på hans jeans. Stå med benen brett isär. Profil. Visa svettbandet runt handleden. Visa armbanden på andra armen. Fascinerande!

Okej att yngre killar klär sej waaaay mycket bätte nu än då jag va ung, men det här va nåt jag inte sett tidigare. Inte IRL iallafall. På Irc-gallerian ser man ofta coola killar. Har bara aldrig tänkt på att bilderna kan vara noga uttänkta... Duktit säger jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0