Tyst Morgon

Det som e skönt med att vakna den här tiden på morgonen (4:30), e det att det e lugnt o tyst. Ja, fåglarna kvittrar såklart men jag hör inte så många andra ljud. Solen har ännu inte gått upp, så det e ganska mörkt. Sitter här med min mugg kaffe o lite knäckebröd.

Klockan var nån minut över 19 då jag kröp under täcket igår kväll. Ville verkligen sova en lång natt, o det har jag gjort. Laddade mp3:an med lite ny musik o somnade medan jag lyssnade på Madonnas Hard Candy :)

Ha en bra dag!

image736

Kommentarer
Postat av: ejmis

Visst är det härligt med "tystnad och fågelkvitter" =)

2008-04-29 @ 15:17:57
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Camilla=BigGirl

underbart :)

2008-04-29 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0