Vårens 5 Köp

Dom finska bloggarna listar en efter en fem saker dom ska införskaffa denna vår. Tänkte hänga på trenden jag åxå.

1. Färggranna lågklackade skor

image879


Eftersom jag nu inte "får" gå med högklackat, så ska det införskaffas en hel del snygga ballerinas/sandaler till sommaren. Gula, röda o iallafall ett par med mönster e va jag e ute efter. Vi får väl se hur många det sist o slutligen blir...

2. Klänningar (blommig + låååång)

image880

En blommig klänning måste jag hitta på nåt vänster. Dock vet jag att det kommer o vara svårt. Ännu till en som passar. Drar man e större storlek e det skitsvårt o få en som inte gör att det ser ut som en mammaklänning. En lite challenge där m.a.o. Dock har jag inte gett upp hoppet ännu. Skulle även vilja ha en lång klänning. En sån där riktit sommarskön. Gärna ljus, men kanske ändå inte vit. Eller vafför inte...

3. Sjalar i vackra färger

image881

På svala sommarkvällar e en sjal en riktig räddare i nöden. Har ren en hel del olika, men några färger till skulle inte skada.

4. Skinnjacka

image882

Hmmm... Det kommer nog att förbli en dröm, men jag tänkte se om jag skulle hitta nån iallafall. Satsar hellre på en lite dyrare som sitter bra, än en billig jag inte gillar till 100%.


5. I'll know when I see it!

Det brukar oftast dyka upp nåt rakt framför näsan på en då man minst anar det. Vad det e vet jag inte ännu...

(Bilderna kommer från H&M, Ellos, DinSko, Accessorize samt Haléns)

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

snygga klänningar! :)

2008-04-12 @ 16:39:29
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Camilla=BigGirl

visst e dom :) just så där somriga

2008-04-12 @ 21:11:50
URL: http://biggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0