Jag, En Lipsill

Igår grät jag. Nej, inte grät. Det låter fel. Jag störttjöt!! Mannen hadde åkt iväg på jobb o jag hörde hur åskan mullrade längre bort. Höll på så ganska länge o det lät som om den inte var på väg åt mitt håll. Fan heller!! Helt plötslit var helvetet här o jag blev fullt i panik. Ringde mannen medan jag gråtande sprang till sovrummet o gömde mej under täcket. Låg där o darrade en bra stund, tills jag hörde hur nån satte en nyckel i dörren. In stiger min mamma! Mannen hadde ringt o berättat att var fullt i panik hemma... Skönt med sällskap en stund måste jag säga.

Måste jag ännu säga att jag e livrädd för åska??


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-07 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0