Julklappstips Från Body Shop

Vem gillar INTE Body Shops härlit doftande produkter?? Mannen brukar nu o då överraska mej med en present därifrån o för några veckor sen såg det ut så här;



Innehållet bestod av en liten flaska Shea shower cream, en liten flaska Shea body lotion samt en liten tvättsvamp. Urgullit! Jag har ännu inte "hunnit" testa dom, men eftersom dom e speciellt för torr hud så vet jag att dom kommer o passa.

Annars har Body Shop flera olika presentförpackningar (dusch-kombinationer) som jag gillar. Va sägs om dessa;




Jag har själv gett bort olika förpackningar som present o dom har alltid varit uppskattade. Priset brukar variera ganska mycket tycker jag. Det e helt beroende på hur mycket o va som finns i asken/väskan. O så kan det löna sej att kolla med mottagaren om hon/han har nån favoritdoft innan man köper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0