Ny Vecka, Nya Tag

Så var måndagen här igen o vi inleder vecka 33 i vår graviditet. Magen e större än nånsin tidigare o jag känner mej klumpig. Garderoben e tråkit o jag saknar mina "gamla" kläder. Nåja, det e inte så länge kvar mera o till våren kan jag använda mina klänningar igen.

Sömnen ville infinna sej inatt heller. Steg upp i många omgångar o bara satt på soffan. *suck* Men jag försöker tänka som så, att eftersom jag inte e på jobb mera så spelar det inte så stor roll om jag sover längre in på förmiddan i stället.

Nu ska vi packa iväg oss in till stan. Jag tänkte kolla in en tröja från Vila som jag kikade på i skyltfönstret igår kväll. En grå sak som bara skrek mitt namn. Sa åt mannen att jag gärna tar den som julklapp. Lite svårt att prova den nu såklart då kläderna inte sitter som dom brukar :) Men den har iallafall bara en knapp, så magen sku få plats. O till våren skulle den var skitsnygg både till jeans o kjol.

Sen blir det även ett besök hos mamma. Hon lovade mej pannkaka o russinsoppa. Mmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0