Trött

Usch. En riktit tröttdag har det varit idag. Vägrade stiga upp imorse (klockan ringde 4:30) o låg kvar i 20 låååånga minuter. Dumt gjort, för det blev stress efter det. Väskan skulle packas, morgonmål skulle ätas, hår skulle borstas, hunden skulle ut o jag skulle vakna. Usch usch usch. Det gråa vädret, en maskin som inte vill funka på jobbet o alltför lite dagsljus gjorde inte saken bättre. Just, o så var det fysio efter jobbet ännu så jag var mör som en köttbit då jag kom hem. Tyvärr fick jag skippa min träning, för ryggmusklerna e skitömma efter behandlingen. Så här sitter jag nu o väntar att en timme ska gå... 20:00 e den magiska gränsen för att hoppa i säng...

222026-752

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0