Dagens Outfit

Idag har jag på mej min nya top från H&M. Den sitter faktist bra! Snygg urringning även på mej som har större bröst. Jag e glad att jag tog en L o inte XL som jag tänkte. Den här e riktit passlig. Jag gör det där misstaget ännu o tar XL från hyllan helt av gammal vana. Sen ser man ut som om man tagit en plastsäck på sej...

Precis varit ut o gå med hunden. Usch. Det kändes kallt. Kallt men uppfriskande. -5 tror jag det e. Klokt nog tog jag mössa på (nåt jag inte brukar göra), för det låg en liten kall blåst på hela tiden. Hunden hadde såklart kläder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har funderat på detdär me dina bröst (..små pervers ja vet!) men då MÅSTE
dom ju ha krympt.. om dom NU ryms in i en L vilket dom inte gjorde förut right?! eller e de bara mina som blir mindre då vikten minskar?

2008-01-05 @ 14:45:14
Postat av: Camilla, Finland

*skrattar* det kan faktist hända att dom krympt (vilket inte sku vara alltför dålit!). har dock gått från bh storlek 95 till 85 på ett år, så det inverkar såklart...

2008-01-05 @ 16:54:08
URL: http://biggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0