Datumet Bestämt

Då har vi änteligen fått datumet för bröllopet bestämt, samt kapellet o prästen bokad. Åh, gissa om jag e lycklig! Känns som om jag fått vänta på det här i en evighet...

Mannens arbetsplats får stå som festplats. Absolut enklast så eftersom det ändå e en pub. En ganska fin sån åxå om ni frågar mej. Vi kommer att hålla till ute o har stora vita träbord till vårt förfogande. Som mat kommer det att bli paella o sallad. Det har jag blivit lovad av ägaren/kocken.

Igår plockade vi upp det vi behöver till inbjudningskorten. 20ege gick det kalaset på. Inte tokit. Mrs S har lovat att hjälpa mej texta dom... Rosa kort, en stämpel + stämpeldyna köpte vi. Visar upp resultatet sen.

Det enda vi har kvar att köpa e rosa servetter, några vaser, nåt att sätta värmeljus i samt lite blommor. Så gott som allt finns att få hos IKEA för en liten peng... Måste jaga upp mannen tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0