Gult O Vitt

Två inköp hann jag med denna vecka. Den gula toppen plockade jag upp igår innan jobbet. Den råkade vara på rea o kostade mej 14,95. Gillar den då den e lite annorlunda. Som du ser har den inga ärmar, utan bara en kant runt halsen. Bh-banden blir o synas en aning, men tycker det inte stör om dom e svarta. Det mörka nedtills på topen e mörkbrunt. Den vita klänningen hittade jag igår då jag var in efter topen, men köpte den först idag. Gissa va jag tänkte använda den till... Bröllopsklänning! Nej, fortfarande inget datum bestämt, men jag har ju sagt att jag inte vill ha en traditionell bröllopsklänning. 9,95 kostade den. O båda plaggen kommer från Only.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0