Sämsta Gåvan EVER!!

Fy helvete... O ursäkta det uttrycket... Vi får två presenter per år från företaget där jag jobbar; en till julen o så en till sommarsemestern. Vissa gåvor o bra (som stekpannan o kastrullen) andra mindre lyckade (som ryggsäcken som gick sönder efter en vecka). I år fick nog det värsta jag nånsin sett... Orange Crocs! Crocs!!! Världens fulaste sko. Att dom täcks!! O jag sa som jag tyckte åt produktionschefen då han kom förbi. Han skrattade lite o undrade vafför jag tyckte så. Svarade att Crocsen ligger på samma nivå som magväskan o sandaler med strumpor... Uff...

Dock blev mannen lite gladare. Plockade nämligen upp ett par i hans storlek istället. Han kan ha dom på jobbet sa han. Men på mina fötter landar dom aldrig...

Kommentarer
Postat av: Mexxi

Japp, Katja berättade igår. Det tog inte länge för oss ex-fiskArsen att gissa att de är oranga:D Var det helst Fiskarslogon på då? Vem bestämmer gåvor, totalt smaklöst!!!

2008-06-19 @ 20:10:13
Postat av: Camilla=BigGirl

ingen logo, men iallafall...urk... Krister gillar dom dock

2008-06-20 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0